Puštanje napona u kontaktnu mrežu na pruzi Vinkovci – Vukovar
U sklopu završnih radova na projektu nadogradnje i elektrifikacije pruge Vinkovci – Vukovar 15. travnja u 8.00 sati u kontaktnu mrežu trajno će biti pušten napon od 25 kV.
Predstavljena ulaganja u željezničku infrastrukturu u Istri
Predsjednik Uprave Ivan Kršić i član Uprave Darko Barišić sa suradnicima su obišli pojedine dionice na pruzi DG – Buzet – Pula, željezničko-cestovni prijelaz Roč…
Počinje obnova zgrade željezničkoga kolodvora Sesvete
HŽ Infrastruktura d.o.o. i tvrtka Veselčić d.o.o. potpisale su ugovor za radove cjelovite obnove zgrade željezničkoga kolodvora Sesvete vrijedan 297.468,62 eura (+PDV).
Radovi na projektu Vinkovci – Vukovar u visokom su stupnju dovršenosti na cijeloj pruzi između Vinkovaca i Vukovara, ukupne duljine 18,71 km. Prema trenutačnoj situaciji na terenu očekuje se dovršetak radova do kraja ove godine. Radovi na rekonstrukciji dijela prijamne zgrade u kolodvoru Vukovar-Borovo Naselje također su pri kraju. U tijeku su i završni radovi poput brušenja tračnica, uređenja varova, završnog uređenja pristupnih puteva, ugradnje pružne opreme te uređenja kolodvora i stajališta. Napreduju i radovi na rasvjeti u kolodvorima i stajalištima, a u visokoj fazi dovršenosti je i montaža opreme za napajanje sustava grijanja skretnica. Što se tiče prometno-upravljačkog i signalno-sigurnosnog podsustava, u tijeku je ugradnja vanjskih elemenata uređaja u kolodvorima i na otvorenoj pruzi, a počelo je i ispitivanje unutarnje opreme. Ugradnja novih uređaja za osiguranje željezničko-cestovnih prijelaza u visokoj je fazi dovršenosti. Uskoro se očekuje ispitivanje kompletnoga sustava, uključujući ispitivanje softvera. Procijenjena vrijednost projekta iznosi 542,6 milijuna kuna, od čega je 85 posto sredstava sufinancirano iz Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020.“ iz Kohezijskog fonda.
„Rekonstrukcija postojećeg i izgradnja drugog kolosijeka na dionici Križevci – Koprivnica – državna granica“ projekt je vrijedan 350 milijuna eura, čiji se prihvatljivi troškovi sufinanciraju iz Instrumenta za povezivanje Europe (CEF), a koji je uvršten na listu strateških projekata Republike Hrvatske. Važnost je projekta iznimna jer njime HŽ Infrastruktura nastavlja s modernizacijom koridora RH2 od luke Rijeka preko Zagreba do državne granice s Republikom Mađarskom, odnosno s modernizacijom hrvatskoga dijela Mediteranskoga koridora, a samim time i jedinstvene Transeuropske prometne mreže. Projekt obuhvaća radove na rekonstrukciji postojećega kolosijeka te izgradnji drugoga kolosijeka od Križevaca do mađarske granice. Obnovit će se i modernizirati kontaktna mreža i ostala elektroenergetska postrojenja te signalno-sigurnosni i telekomunikacijski uređaji. Time će se omogućiti postizanje brzine vlakova do 160 km/h, s ograničenjem do 150 km/h u Lepavini i 100 km/h u Koprivnici jer je riječ o gradskim područjima sa specifičnim ograničenjima.